2014/02/16

Pantalon spéciales

Urteak neraman panazko praka batzuk izan gabe. Aurten, (urtero bezala) amamak, gabonetan praka batzuk erosteko esan zidan, bere kontu joango zirenak. Hau izan zen nire aukera. Aurten lehen aldiz Lulan aurki daitezkeen NYC markakoak dira. Aukera polita zegoen, denak kalitate eta kolore oso bereziekin. Amama oso pozik dago nire aukerarekin, ni baita. Jertsea, Sessun-ena da.

Hacia tiempo que no tenía unos pantalones de pana. Pero este año mi abuela me dijo que me regalaba unos pantalones por navidades. Así que elegí estos. Son de la marca NYC y los encontré en Lula.La verdad es que todos eran especiales, con bonitos colores y una pana preciosa. Mi abuela se quedó encantada con la elección, yo también.

 
 

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Oso praka politak eta look a orokorrean!
Z.

Anónimo dijo...

Aupa!

Galtzak politak dira, bai. Baina jertse hori...jertseak liluratua nauka, jaja...

Mx,

Irune