2014/03/10

Ailanto vieille chemise

Saiatu nintzen arren, ez nuen lortu gaur jartzen ditudan argazkietan nire txikia ez agertzea.
Asko erabili dudan arren Ailantoren alkondara hau, lehen aldia da argazki makina ere nirekin dudala, beraz ezin argazkiak egiteko aukera galdu!
Zoragarria da alkondara hau. Urte asko ditu lanean hasi nintzenean erosi nuen kapritxo honek. Esan bezala, Ailantorena da eta La Suite-n erosia, Plaza Berrian aurkitzen zenean denda.
Argazkietan ondoegi antzematen ez bada ere, zetazko detaileak ditu eta "punto de cruz" bidez egidnako bordatuak. Gaurko look-a nahiko dotorea da, baina praka bakeroekin eta zapatillekin ere erabili izan dut alkondara eta oso ondo gelditzen da.
Pixkanaka zahartzen badoa ere, espero oraindik nirekin beste urte pare batean behintzat egotea.

Por mucho que lo intenté, no conseguí aparecer sola en las fotos, así que hoy vengo acompañada. Con todo lo que he usado esta camisa, es la primera vez que llevaba la cámara de fotos con migo y por eso, no podía perder la oportunidad de hacer unas fotos, así que lo dicho, acompañada. La camisa es de Ailanto y es preciosa. Tiene unos cuantos años y la compre en La Suite, cuando la tienda estaba en la Plaza Nueva, un capricho de cuando empecé a trabajar... 
Aunque no se aprecia del todo tiene detalles en seda y unos bonitos dibujos en punto de cruz en las mangas. Aunque hoy lo llevo con un look más vestido también la llevo con vaqueros y deportivas. Y siempre igual de bonita.
Cada vez está más viejita pero espero poder lucirla durante un par de años más por lo menos!
 
 
Ailantoren alkondara, Chie Mihara zapatak, NCY prakak. Camisa Ailanto, zapatos Chie Mihara, pantalón NCY. 

No hay comentarios: